Встановлення ГБО на Citroen C3 Picasso, 1,4, 2012 р.в

На автомобіль був встановлений контролер ГБО — EG Avance Fit, з редуктором Tomasetto Alaska, і форсунками Hana H2000. Для фільтрації парової фази газу був встановлений фільтр парової фази EG Spiner. Так само, при установці використовувався газовий шланг Parker FPB 12/30 LPG і хомути пружинні Norma.

Установка ГБО, на автомобіль Citroen C3 Picasso, 1,4, 2012 р.в. вимагає великої кількості робіт по зняттю — установці навісного обладнання автомобіля в підкапотному просторі. Так як підкапотний відсік досить малий, довелося, для установки форсунок, підключення редуктора до системи охолодження автомобіля і установки контролера ГБО — EG Avance Fit знімати бензиновий контролер, термозахист АКБ, АКБ, підставку під АКБ, гумові ущільнювачі, жабо, повітряний фільтр з гофрой, рампу бензинових форсунок. В результаті отримав відмінний доступ до точок врізки.

Контролер ГБО був встановлений за АКБ, під жабо, в сухому і чистому місці, роз’ємом вниз. Проводка від контролера ГБО протягнута вздовж заводської проводки автомобіля, і при проведенні будь-якого ремонту або обслуговування автомобіля, що вимагає демонтажу заводської проводки, легко буде прибрана, і не буде заважати проведенню ремонту. Всі з’єднання скручені і обтиснуті, заховані в термоусадку і для герметичності замотані спеціальної ізоляційною стрічкою.

Редуктор Tomasetto Alaska AT-09, підключений до системи охолодження автомобіля паралельно радіатора грубки, що забезпечить швидкий прогрів до робочої температури. Так як редуктор розташований досить високо, щодо двигуна, були побоювання, що він не буде прогріватися належним чином, однак при першому ж включенні редуктор відмінно прогрілося.

Отвори в багажнику для кріплення балона, і вентиляційного склянки оброблені, для запобігання від іржі. Трубки від мультиклапана до ВЗУ і редуктора закріплені і покладені уздовж заводських гальмівних трубок, для запобігання від можливих пошкоджень.

Після монтажу системи, і перевірки всіх з’єднань, автомобіль був заправлений пропан-бутаном, ще раз перевірили всі з’єднання, щоб виключити можливі витоки, і проведена автокалібровка.

Так як даний автомобіль не має вакууму у впускному колекторі, паливні карти накатати не представлялося можливим. Але завдяки правильному вибору контролера ГБО, і підключенню EG Avance Fit до системи ОБД автомобіль відмінно налаштувався в русі, після чого був проведений тест потужності при роботі на бензині, і тест потужності при роботі на газі. Перевірка показала, що автомобіль налаштований правильно, відхилення мінімальні, і різниця не помітна.

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *